PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Alam Baru
Friday, 5 December 2014 02:48 | Written by me | 2 comments

Assalamualaikum,

Wakakakakkakakaa phuh phuh, sorry tengah menjampi sekejap tadi. Banyak betul aku tengok katak singgah dekat belog aku, mentang mentang musim hujan kan takyah nak blebekblebek dekat sini sangat la pasal aku dah jaga balik belog aku ok! =)

Spm dah habis, wuhuu rasa macam orang tengah mengandung yang kendong anaknya sepuluh bulan dah selamat melahirkan anaknya. So aku nak cakap, alhamdulilah! (^-^) Eh jum buat kira kira, maksud aku 10 bulan tolak sebulan sama dengan sembilan bulan ek eleh ingat aku lemah math sangat ke? Tapi takpe, memang aku ingat yang aku lemah math tapi lepas berjaya buat kira kira pasal ibu mengandung tetibe rasa genius.

Orang kata masa lepas spm ni la masa untuk menanam anggur. Aku pun tak paham kenapa tapi ehem serius ke korang semua tanam anggur? Besar tak ladang tu? Berapa biji korang dapat lepas musim menuai tu? Ada tak anggur takde bijik pasal kalau pembeli macam aku ni kalau sekali masuk mulut tu nak telan je. Tak main la makan anggur ada bijik. Aku bukan budak budak ok guna bijik dia tu main tembak tembak orang sebab malas nak pegi buang dalam tong sampah. Hohoho nampak sangat aku biasa buat hahahahahahahahaha so kesimpulannya, jangan la nak tanam anggur sangat eh sebabnya ni bukan alam fantasi tapi alam baru 

Jadinya aku ada buat beberapa aktiviti je lepas spm ni macam masak masak ke, jaga adik pastu yang paling penting trarararaadaaaaaaaa~~ jaga buah hati. EH? Hahahahahaha haruss!! 



Tu jelah sempat buat, boleh tahan jugak rasa dia. Ekceli memang la sedap cuma orang kata tak baik takbur so biar la aku simpan sorang sorang. 

Pastu pastu pastu, tak sabar la tunggu 12/ and we will officially 5 month!! <3 





















Next
Back
Blogger hussain ali said...

u should apply this template for your blog
http://bangashtemplates.blogspot.com/2014/11/fashion-templates-free-blogger-template.html

 
Blogger Nabila Syifa said...

cute blog u>

 

Post a Comment