PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Let's we examination.
Monday 14 May 2012 07:11 | Written by me | 7 comments

Assalamualaikum,

Hai u'olsss apa khabar? Lama rasanya aku tidak menghambakan tangan untuk menekan punat punat berhuruf di keyboard ini :3 Haa haa ayat habis sastera. Al maklumlah ketekanan mengusai minda. Kenapa kenapa kenapa? Because the examination of mid years lah. Tadi aku jawab paper Bm 1. Okay fine, easy like menggoreng kacang. Hamboi berlagak haktuih -.- Kuang ajo kuang ajo. Lepas tu aku jawab paper Sejarah pulak. Ya Allah aku rasa nak hantuk hantuk je kepala dekat dinding. Biar keluar semua yg aku baca. Aku mcm kosong kosong bak kata lagu Najwa Latif. Aku tak baca pom 2. Tulah kau. Nak sangat baca pom 1 sampai terjuling biji mata. Pom 2 satu habuk pun kau tak baca. Tengok sekarang. Habuk pun tak nak tengok kau lah T__T Untung sabut timbul pom 3 aku ingat kias kias.

Ish ish ish kome tak paham ke apa yg deme kate? Deme tau bahasa deme agak bersastera. Cuba memahinya okay? Hahahahaha ;D Lepas tu aku jawab pulak Bm paper 2. Okay fine, agak sederhana. Cuma aku rasa aku wanita bertuah sebab apa yg aku baca untuk karangan bahagian C tu betul betul masuk. Hamboi bukan main aku hafal karangan surat kiriman tidak rasmi tu. Dan jeng jeng jeng! Bila aku bukak, gedebushh!! Yeayy! Ada ada ada ada! Aku rasa mcm nak lompat 90 darjah. Hohoho melampau melampau~ 

Apa yg aku ingat masa tu, aku tulis dan tulis. Ala ala robot yg tidak pernah mengenal erti kelelahan. Puih puih ayat mcm erkkk je -.- Hahahahahaha mak aku kata aku selalu bernasib baik. Yeke? Tak selalu jugakk. Whatever whatever buku sains aku tak pegang lagi. Mangkat lah aku mangkat lah aku kalau gini gayanya. Dah lah mak aku keja shift malam hari ni. Memang tak tido satu malam lah kena jaga adik aku. Waaa sedihnya! Takpe takpe redha dan pasrah. Susah jugak kan kalau keja Jururawat. Ada shift. Erkk apekah shift? Yang penting bukan shuffle. Bak kata Nabil, lu pikir lah sendiri. Apa kata kome bukak Abang Google. Tapi adekah Google itu abang? Big mark questions  o_____O
Dush dush insyaAllah kome dapat lah nanti. Kui kui kui~ Deme nak chowsss dulu ye para ahli bloggers sekalian. Aku nak memangkatkan diri dengan mengulangkaji sains. Pheww pengsan ~ Huahaha xD

Chop chop, lupa nak cakap yg aku dah tukar lagu untuk blog ni haa. Amacam best tak? Criminal like criminal lalalalala~ Malas aku nak guna lagu sedih tu. Buat mood aku jadi sedih je. Hahaha kesian kalau korang nangis dengar lagu tu. Biar lah lagu yg mcm ni. Apa tu orang kata..oh ye ala ala James Bond. Yeyeeyeye merepek dan terus merepek. Pappppp! Tepuk nyamuk ni haa~ -"_______"-

Next
Back
Blogger Dania nia said...

hamboi kau!! mangkat terus kau guna ek! hahahah lek lek xD

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

hahaha kuang ajo kau! biarlah sibuk wekkk :P

 
Blogger Unknown said...

robot yang tak pernah kenal erti kekalahan..hahaha **suka ayat tu :D

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

Heee pun boleh :) Hahaha malu malu (n_n) Ekekekekee~ peaceee :D

 
Blogger Nisha said...

Comel Blog! Sweet je bila memandang.. ^_^

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

nis : anyoyoyo maceh :D heee..^^

 
Blogger Dania nia said...

:P hahahahahaha

 

Post a Comment