PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Nanana handpone oh handpone.
Friday 18 May 2012 21:46 | Written by me | 8 comments

Assalamualaikum,

Hellooooooo lama tak update entry baru kan kan. Lama lah sangat yeee -_- Kalau update pun, bajekk ada orang nak baca :D Ayat meminta simpati. Puihpuihpuih~ Ermmm aku ni syok syok je update entry baru. Buku agama aku tak baca lagi. Still in exam mood -.- lambatnyaaaaaa nak habisss!! Ekceli aku nak citer something yg menarik. Haaaa apakah? Sabar dan baca jelah ekk entry sampai habissss (n_n) kuang kuang kuang~

Bloggers sekalian ada baca tak tajuk entry ni? Alaaaaaaa yg dekat atass tu. Rasa rasanya apa ekk? Rasa manis? Masam? Pahit? Atau bukan semuanyaaa? Oh tidakkkkkkk =..= Okay itu memang tiada kaitan langsung. Heee ekceli nak citer kat korang yg aku beli handpone baru. Hehehehehe.. Tukar angin lah katekan. Lama lama aku pandang handpone aku yg lama tu, mcm tak comel je. Search dekat Ering, waaa handpone hok ni comel lah. Warna pink lagi tu. Ngeh ngeh ngeh (^__^) Oit...orang yg minat warna pink tak semestinya gedik okay. So, chillax lah derrrr. Ingat orang yg minat warna pink ni semua gedik ke? Tak okay tak. Untung ayam nampak di kaki, untung manusia tiada mata yg nampak. Kah kah kah! Mak aku pulak baik hati nak belikan aku handpone baru. Nak tak nak, aku terpaksa lah menerimanya. Hehehe.. Motif? Ermmm biarlah rahsia bak kata Dato Siti Nurhaliza. Hihihihi~ Nak tengok tak gambar handpone baru aku? Jupp gua nak search dekat Abang serbaguna kita. Haa haa apa apa? Google lah woi.. 


Auwwww cakkk! Haaa yg dekat atas ni lah. Comel tak comel tak? Comel kan? Dah lah warna pink. Sangat cool :D Ekceli, handpone ni ada 4 jenis warna. Warna pink, biru, hitam dengan silver tapi nak buat mcm mana. Ada warna pink je. So just grab it lah xD Dah lah comel warna pink ni. Ekekekeekeke ~ Ni Sony Ericsson txt. Nak beli blackberry, no money. Lagipun aku tak suka blackberry. Nehi nehi nehi~ Acococococo konon tak suka. Puihpuihpuih :p Harganya? Biarlah aku simpan di kocek ku saje. Pappp senyap.. apa apa apa -.- Sudah sudah sudah~ Apa?! Anda berminat? So, sila sila lah pergi ke kedai telefon berhampiran anda. Beli jangan tak beli. Aku promot kat hangpa semua ni :D No afiqah no afiqah..jangan menghasut orang =,= Kah kah kah!
Jangan terhasut yek xD



Next
Back
Blogger Dania nia said...

kuang asam gelugur.. adehh.. :P

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

=,= bio lerrr :D

 
Blogger Unknown said...

cantik la..
nak kaler biru..tp mntk mak awk belikan jgk..boleh x?hehe :)

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

hamboi haha boleh boleh. awk kasi duit kat sy ek. nanti sy suh mak sy belikan :D hihihi :p eh warna biru? Oh mesti peminat tegar warna biru xD

 
Blogger Noor Maizan said...

comel giler..tp nokia tetap dihati

 
Blogger faizahabdwahab said...

cntk2 tapi adore txt pro...pink sweet^^,

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

Cik mai : Haha dulu sy pun pakai Nokia tapi sekali sekali tukar angin. Yelah Nokia selalu dihati Cik Mai :) Haha

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

Faizah : Ouh txt pro? Haha boleh tahan jugak design dia :) Yeahh pink sweet. Tak boleh tengok benda2 pink yg comel comel ni. Rasa dah ambik buat harta je -..- Heeee ^^

 

Post a Comment