PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Making a blogskin.
Saturday 5 May 2012 07:28 | Written by me | 13 comments

Assalamualaikum,

Heyoo heyoo. Kenyang perutku baru balik makan steambout :D Hehehe jangan jeles jangan jeles. Ekceli, takde benda sangat aku nak citer. Cuma aku ada buat blogskin! Blogskin! Ye blogskin? Tak tau apa blogskin? Alaa yg comel comel tu -.- Eh perasannnnnnn! So so so aku ambik masa berapa minit ek? Terlupa terlupa. Takdelah sampai 10 jam. Haa hambek kau. 10 jam terus. Melampau -.- Cuma dalam 20 minit untuk mencomelkan lagi skin tu. Lagipun, skin tu aku pernah pakai dulu. Blogskin kitar semula (n_n) Eh tak faham apa aku ckp? Maksud aku, tu template lama aku. Sekarang ni kan aku dah tukar wajah baru. Hehehehehe ~ ;D

Nak tengok nak tengok? Okay aku hambik yg printscreen ek. Kalau nak tengok yg live preview, sila pergi ke acc blogskin aku. Hoo sabo sabo. Nak ambik lah ni~ 



Eh eh eh kecik? Alaa preview lah sendiri. Tapi dari mata kecil korang, nampak comel tak? Haha aku tau lah tak comel mana pun kan. Woit woit woit ayat pasrah xD


>> Download : http://www.blogskins.com/info/381268/
>> Preview : http://www.blogskins.com/apply.php?sid=381268&action=Preview

Esk bithday sape ek 6 mei? Oh ya, birthday diriku sendiri :D Hihihi lalala~ Okay harap abaikan.
Haa haa tu dia tu dia. Kalau korang suka, boleh download ek. TAPI, jangan remove credit :) Tata! Selamat berblogskin xD

Next
Back
Blogger Dania nia said...

so cute! kawai kawai :D congrats sebab kau dah pandai :P hahaha

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

hahahaha toce toce xD

 
Blogger coklat susu said...

nice job dear :)

 
Blogger eykah iqah said...

saya guna awak punya blogskins tuh . cun !

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

coklat susu : heee biasa2 je :)

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

eykah : terima kasih :)

 
Blogger teha said...

comel sngt belog nie.. geram rase ! hahaha !

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

teha : haha mana ada. hahahaha

 
Blogger Hayati said...

Comel laah.. macam nak curik je.. hehe :)

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

Hayati : Amek jelah kalau nak :) memang free pun kan. heee..^^

 
Blogger Hayati said...

ok.. tgklaah.. comel laa awak buat..


http://winkistar.blogspot.com/

tengs.. atas usaha awak.. menjadi jugak blog ke-2

 
Blogger Just Mini Love said...

comel la bole nie.. sejuk mata memandang...

 
Blogger hanisa rahim said...

comel sangattttt ! :D kite guna blogskin nihhh . thanksss :*

 

Post a Comment