PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Admired.
Thursday 31 May 2012 09:31 | Written by me | 4 comments

Assalamualaikum,

Selamat tinggal Mei :) Selamat datang Jun (n_n) Heee pe kabor semua ahli bloggers ku sekalian? Sihat tak? Harap harap kome semua dalam keadaan sihat wal-afiat yek ~ Hamboi mcm nak buat ayat untuk karangan surat kiriman tidak rasmi je nampak gayanya -.- Hei hei hei ladies!! Takdelah weh.. mukadimah kata kata je kot =3 Ish ish ish apelah nak jadi ngn kau ni Bedoh.. Makin lama makin sewel kau.. =..="

What?! Rambut kerinting?! Adoi..jangan terasa ye ahli bloggers ku sekalian kalau rambut anda kerinting. Takut perasan pulak :p Ingat post ni ditujukan untuk kome.. Eh ndak lah..:D  Ekceli, disebabkan kejiwangan aku tahap melampau 18sx semalam, buat aku rasa nak termuntah baca post tu =,= Ekekekeke kau pandai tulis, pandai lah kau tempuh. Phewww ~ ok fine ok fine <--- Wutttt.. poyo je ayat (T_T) Maka itu, terhasil lah satu post yg baru untuk menggantikan post 30 Mei yg tahap jiwangnya amat melampau sehingga mencetuskan fenomena sehingga 18sx. Amazing giler ayat aku kan? Hahaha pergi blah lah weh melampau sangat tu. Chill lah chill xD 

Hehehehe.. bukan benda tu yg aku nak bebelkan dalam post kali ni. Aku cuma nak citer pengalaman aku tengok movie " Aku Ada, Kau Ada? " Haaa angkat tangan laju laju!! Sape dah tengok citer tu? Wah wah amazing!! Sweet + lawak sampai nak koma ~ heee hiperbola yg amat melampau. First time aku tengok citer cinta sampai boleh tergelak keluar suara jantan =,= Cehh melampau je kau minah~!! Hahaha tapi serius memang best sangat sangat. Aku bagi 5 star daripada 10 star :D Hihihi tipu je.. Dah nama pun best kan. Mestilah bagi sampai kuota dia yg terakhir. 10 star per 10 star (^_^)

Tak boleh nak pergi blah aku tengok Shaheizy Sam dalam citer tu. Ohh tidak.. I'm melting like ice.. Sebelum ni aku tengok Ombak Rindu, takdelah sampai terbayang bayang dalam ingatan. Minda aku pulak punyalah pandai pergi copycat memori dalam citer tu. Maka tercetus lah satu fenomena yg dipanggil, IMAGINASI. Haaa aku ada!! Kau ada? Takde kan.. Hehehehe xD Dan Kamal Adli pulak.. He be a really funny person. I just like, whoaa!! Mamat ni pun pandai buat lawak yek :O Hahahaha, kelakarnya kau berlakon!! Yeayy kau buat aku gelak Kamal Adli hahaha o_O <-- muka tak boleh percaya ~ Whatever is it, aku admire giler citer ni. Lebih lebih lagi Shaheizy Sam. Citer ni sangat tidak membosankan like the others filem cinta. Kalau filem cinta, cinta je sampai ke akhirnya. Takde pun tambah elemen elemen kelakar. And Yana!! She is really damn cute (>.<) Tepuk tangan laju laju bagi yg menjayakan filem ni yek.. Dan dan.. aku tak boleh lupa dengan babak akhir citer ni. Ada ke patut Shaheizy Sam ejek Yana sebab rambut dia tetibe ada kerinting dekat dekat hujung rambut tu. Untuk pengetahuan korang, Shaheizy Sam ni tak suka dengan rambut kerinting. Aku pun tak tau kenapa =,= Mungkin dia geli kot hahahaha. One more thing, dia akan muntah + lelah bila terserempak dengan Yana dalam citer ni. Kenapa? Mana lah aku tau.. =..=

SEKEJAP!! Aku kadang kadang terfikir, kenapa susah sangat nak cari buku Doraemon edisi terbaru? Sampai cerah tulis dekat sebelah cover depan tu " Edisi Terbaru " tapi tak baru baru jugak. Arigato Fujio!! You must do something about this. Pity to your fans who is really admire your Doraemon books including me. Wuttt.. perasan tak.. Post kali ni banyak jugak keluar ayat mat saleh. Soryy lah kalau banyak kesalahan tatabahasa. Biasa lah kan.. kabo orang kelantan.. Ke guane? OH MY ENGLISH!! 

Next
Back
Blogger Dania nia said...

Hahaha serius best giler citer ni!! Dan lebih lebih lagi bila Shaheizy berangan masa nak pujuk Yana masuk competition tu. Sempat lagi berangan tu -.- Yana sangat cute masa tu!!

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

haha tulah pasal.. terbaikk dari ladang betul..:D

 
Blogger Lily Puteh said...

whoaa ! mcm best je cerita tu . esok nak g tgk laa

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

haha tengok jangan tengokk :) best giler..:D

 

Post a Comment