PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

One thousand sorry.
Monday 30 April 2012 02:59 | Written by me | 5 comments

Assalamualaikum,

Hai lama rasanya tak mencoret catatan disini. Ekekeke lama lah sangat -.- Ekceli, aku pergi honeymoon hari sabtu dengan ahad. Kemanakah? Okay fine, aku pergi Genting Highland. Oh long time don't go aaa (n_n) Hahaha best ok best. Sebab masa aku pergi Genting Highland haritu, aku takde adik. Masa pergi hari sabtu dengan ahad tu aku ada adik + sepupu kecik. Haa kau hade? Takde kan? Kah kah kah, ayat bebudak zaman skang. Benci aku baca kalau ada orang tulis lagu tu =,=

Tapi yg sedihnya, mak aku ambik indoor je. Alaa hari pun dah malam. Takkan nak ambik outdoor pulak kan. Lagi pun, ada budak kecik. Karang diorang nak main amenda kalau ambik outdoor. Takkan nak naik rollercoster pulak. Aiseyman -_- Nak tak nak terpaksa lah main indoor je. Nak tak nak, terpaksa lah naik rollercoster kat dalam tu. Nak buat mcm mana, yg tu je nampak remaja. Okay first time dan last time. Lain kali tak mau naik dah. Huwaa takut aku kalau kalau terjatuh. Rasa mcm nak terjatuh je masa kat corner tu. Ohh tidak! Aku pegang punya lah kuat batang besi tu. Untung je tak patah -.- Tangan aku daripada suam suam kuku tinggal air batu je. Punya lah takut. Okay itu melampau. Papppp~ tampar nyamuk ;D

Yess dan mcm biasa, ayat di atas hanya mukadimah kata semata mata. Ekceli, aku nak citer benda lain. Hehehe.. Eh korang tau Zizan masuk hospital? Kesiannya! Makin berkurang lah anggota Angsa Ganas. Itu teramatlah tidak best. Tapi... whatever ;p Aku nak bincangkan pasal masalah follow aku. Acano nak cakap ek. Aku rasa something wrong dengan follow aku. Bukan button follower blog aku ni haa tapi follow aku. Alaa, bila kita nak follow blog orang, kita mesti tekan dia punya follower button kan? Haa yg tulah ada problem. Okay tak faham? Sila fahamkan........

Aku ada masalah nak tekan follow button orang yg ala ala tumblr dan yg sewaktu dengannya. Aku cuma boleh follow yg sebenar benarnya dekat widget follower. Selain widget follower, memang aku tak boleh nak follow. Entah apa masalah. Aku dah tekan, okay dia cakap "You already follow blablabla.." Bila aku tekan untuk kali kedua, eh tak follow lagi. Padahal aku dah follow. Bila aku try follow dekat widget follower baru boleh. Aku pun tak tahu apa masalah. Aku baru dapat kesan masalah ni tadi. Aku betul betul one thousand sorry dekat owner blog yg aku dah habaq dekat cbox bahawasanya aku dah follow blog korang. Tapi tak semua yg takde widget follower. Permintaan maaf ni khusus hanya untuk blog yg takde widget follower. Kalau blog yg aku follow tadi ada widget follower, anda terselamat sebab aku tekan dekat yg "join this site.." 

Aku mintak maaf sangat sangat. Aku bukan jenis yg suka menipu. Canang dekat cbox orang yg kita dah follow blog dia. Padahal tak follow. Aku bukan jenis yg mcm tu. Kalau aku kata aku dah follow blog korang, memang aku akan follow. Harap maklum dan harap maafkan kekhilafanku ini. Aku hanya bloggers biasa. Zzzzzzzz T__T



Next
Back
Blogger Amanina said...

awak dah follow lebih dr 300 blog ke?
sebab biasanya button follow ala2 tumblr tu had dia 300 blog je. hehe, lebih pada tu kena guna widget follower la :)

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

@Amanina : Yeke? Macam tak je. Ish ish pening kepala den =,= Tapi pape pun, terima kasih diatas information :D

 
Blogger Dania nia said...

Amat memahaminya :) Hehehehe.. Sokay lah. Bukan sengaja kan.. ^^

 
Anonymous Anonymous said...

beshnye g genting... baru sekali kot g..hehe...tu pun ikut kwn2 je.nti plan nkg ngn famili plak.hehhheheee...

 
Blogger Just Mini Love said...

bestnye.. x pnah pergi genting lagi..

yg masalah follow tu ieyza pun kdg2 jadi mcm tu gak.. sbb org kata sape guna yg follow mcm button tumblr tu die sebenr nye xjdi. mksud nye kita dh folloe tapi owner blog tu xkn tahu kite dah follower. jumlah follower pun xnek. tu kdg2 dorg ckp kite menipu. pdhl dah btul follow.

 

Post a Comment