PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Lembab.
Friday 4 May 2012 19:44 | Written by me | 2 comments

Assalamualaikum,

Mcm mana hidup harini? Okay? Cehh soalan gengster je -.- Jadi seminggu aku tak datang sekolah sebab berpenyakit. Mesti berlambak kerja sekolah yg aku kena buat nanti kan. Okay relaks relaks. Hidup kena selalu chill. Erkkkkkk~ Harini family aku nak makan steambout kat Johny's. Nak tak nak, aku tak boleh nak ikut. Kenapa? Tengoklah muka aku! Huwaaaaa malu malu T_T Aku tak tahu ejaan steambout aku tu betul ke tidak. Mengharapkan betulah kan. Esk 6 mei. Yeayy! Hari jadi aku =) Tak mengharapkan hadiah pun. Cukuplah sekadar ucapan. Itu sudah memandai (n_n) Eh tetiba! Jadi aku putuskan nak tutup wall dekat facebook. Nanti mesti penuh dekat wall aku ucapan selamat hari jadi. Dah lah timeline. Conferm serabut. Nehi nehi nehi~

Tanpa kita sedar, masa berlalu cukup pantas. Sedar tak sedar, kita dah nak masuk bulan ramadhan. Dah ganti ke puasa? Ekeke aku tanya dekat orang. Aku pun tak ganti lagi (~_~) Cadangnya minggu depan nak start puasa. Harap harap menjadi lah kan. Dan entah kenapa, idea aku nak menulis blog harini mcm tak terkeluar je. Ayoyo, kes layan citer BoBoiBoy ;p Aku daripada mula berblogging, tak reti reti nak letak tajuk yg sesuai untuk entry aku. Asyik poyo je.  Hahahahahahahahaha pun boleh kan. Hahahahahaha! Aku hanya mampu gelak untuk memanjangkan entry aku. Hahahahaha gelak gelak jangan tak gelak -.-

Ekceli, tu hanya pembukaan mukadimah kata semata mata. Huahaha~ aku sebenarnya nak membincangkan tentang kelembab"ban" sesuatu blog. Korang pernah pakai tak SCM Music Player? Aku pernah pakai dulu. Tapi sekejap je. Kenapa? Sebabnya blog aku jadi lembab yg teramat lembab. Aku dah banyak buat research tentang SCM Music Player ni. Eceh "research" lah sangat ;D Ye memang betul apa yg aku ckp. Sesiapa je yg menggunakan aplikasi ni di blog masing masing, blog anda akan menjadi lembab. Try lah bukak blog blog yg menggunakan aplikasi ni. Wa tabik spring sama lu! Apa yg wa cakap memang betul! Eh kenapa ayat aku jadi makin berbelit dekat atas tu? Atas mana? Atas tu. Ala yg tu -.-

Oh tak percaya jugak? Tak percaya jugak? Ish susah sangat ke nak percaya cakap aku? Aku cakap yg betul betul tau. Nak kesahihannya? Try lah letak kat blog anda. Conferm blog anda akan menjadi berat seperti ada batu besar yg menghempap blog anda. Pun boleh pun boleh -___- Dum dum dum dum dum~ Eh bunyi amenda tu? Laaaaaaa perutku rupanya yg berbunyi. Acano boleh tertaip dalam entry aku ni? Apekehalnya? Lalalala nak makan nasi lemak ayam berempah~ nak makan nasi lemak ayam berempah~  Jemput makan u'olsss xD






Next
Back
Blogger Dania nia said...

happy birthday to you~ happy birthday to fiqah. happy birthday to you! happy birthday dear :D first wishes :P

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

oh sangat terharu -.- hahaha :p terima kasih terima kasih ;D

 

Post a Comment