PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Yeayy! Sudah boleh bah.
Wednesday 25 April 2012 00:49 | Written by me | 7 comments

Assalamualaikum,

Hai para bloggers sekalian. Ehem ehem, aku ponteng koko harini :D Malas nak pergi. Huarghh folio geo aku tak siap siap lagi. Esk dah nak hantar -oo- alasan semata mata ;p Aku ada satu berita nak kasi tau korang semua. Not Berita Harian or Berita Awani but this is Mrs Af punya cerita. Huhahuhahuha ;D

Eh eh eh kalau korang nak tau kan, aku rase bahagia je harini. Sebab apa? Ni aku nak citer. Sebab aku skip 3 masa harini. Hok hok. Bm dengan sains. Yg bm tu aku tak masuk kelas. Kenapa? Soalan yg bijak.. Ekceli, bukan aku ponteng tapi aku kena siapkan projek kayu. Semua orang dah siap! Aku sorang je tak. Kesian kesian kesian. Sains pulak cikgunya yg tak masuk. Katenya pergi kursus. Oh cikgu... sila lah kursus lama lama ek. Hehehehe.. jahatnya -______-

Dan ekceli, itu bukan isi yg aku nak citerkan harini. Itu hanya mukadimah al- pembicaraan. Tapi kenapa panjang sangat? Eh lupakan kotoran.. Ekceli aku tengah gembira sebab tempat komen aku dah boleh pakai. Horayyy! Kenapa aku selok sangat? Errr -.- Bukan apa, ramai yg komplen yg tempat nak komen aku tak boleh pakai. So dengan sedaya payah usaha aku meloading google, akhirnya jumpa jugak tutorial yg berguna. Yg lain semua tidak berguna okay. Eh eh eh kiding only~ kiding only~ Kalau ada sapa sapa yg teringin komen, silalah eh eh. Hahaha ayat mcm cewahh je. Hehe.. ciss cakap mcm banyak sangat yg komplen. Hihihi padahal sikit je ;p Eh gua jujur okay. Banyak tau! Sampai boleh buat pasukan kawad. Aku bukan apa. Aku terpaksa baiki tempat nak komen tu sebab aku takut blog aku jadi retis letis sebab ada orang report kat Aduan Rakyat. Opsss ;D Ayat mcm tak boleh bola je. Ish ish ish~

Chow kit rot~ chow kit rot~ chow kit rot!!! Di tengah bandar raya.. Yg miskin jugak kaya. Hahahahaa! Alamak jangan lupa lirik lah pulak -_________-" Dah lah.. Aku nak pi buat show kat Chow Kit Rot jup. Asal bila aku berdepan dengan blog, aku boleh jadi sesenget ni? Doktor...sila tolong saya.. T_____________T



Next
Back
Blogger Nur AziAtul Akmar said...

ehem...try jup :p

 
Blogger Amanina said...

nak dgr kat youtube? search je aqil asri. haha XD

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

@Amanina : Oh.. ;p

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

@Akma : Hahaha :P

 
Blogger AienSyahierah said...

haha..sme lah kiter..heppy gile boleh ponteng..Dah lha kene kejar dengn cikgu koko..Wahaa..

 
Blogger Mrs AF ♥ said...

@Nur aien : Wahh terbaikk :D Sy pun tak pernah kena mcm tu ;p

 
Blogger Dania nia said...

Untunglah -.- Hahahaha :P

 

Post a Comment