PecoPeco ♡

Speak Louder ♡


1 2 3 4



OLD ENTRY ♡

Kenangan sudah mari. Nooooo!
Monday 23 April 2012 05:43 | Written by me | 1 comments

Assalamualaikum,

Heiyooo, badut sudah datang :D Sape? Aku lah! Haha sengal -.- Jadi mcm mana sekolah hangpa? Okay orait? Gua tak berapa okay. Bad news or nice news? Woii.. Mestilah bad news. Kalau nice news takkanlah gua tak berapa okay. Ehh asal gua marah kat lu orang? Hahahaa kesian ;p Okay ni yg gua nak story telling. Panjang mukadimah gua harini. Al-maklum lah. Minggu bahasa. Hohoho~ Alkisahnya maka tersebutlah kisah si puteri yg hampa...wekkk~ What what? Tolong tolong. Something cooking is not right here -__- Eh eh steady okay steady okay. U'olss tau kan yg sekolah aku sepatutnya mengadakan perkhemahan bersepadu pada hari jumaat minggu ini? Tetapi malangnya... eh jup! Kenapa ayat aku begitu skema? Uissshh! Eh lupa! Minggu bahasa okay. Sila chill. Sambung..... malang itu tidak berbau. Perkhemahan ditangguhkan sehingga bulan 6! Oh mak kau.. oh mak kau.. oh mak kau. Nak tau sebab apa? katenya, petir telah memanah kayak yg akan kitaorang guna masa perkhemahan nanti. Jadi, nak tak nak terpaksa lah dibatalkan. Buat penat je gua berlakon perang sampai pengsan pengsan tadi. Phewww~

Eh tapi yg gua citer kat atas tu cuma mukadimah je. Tapi asal panjang sangat?  Eh lupakan kotoran. Aku sebenarnya nak citer pasal seseorang. Ehem ehem ehem. Bukan Mr Conan okay. Nehi nehi nehi~ Tapi pasal artis korea! Tapi aku bukan k-poppers. Artis korea yg aku minat ni pelakon not k-pop yg tersangat melutupsss. Nak tau sape? Jeng jeng jeng! Jup aku nak ambik gambar dia dekat facebook. Dia pakai baju askar. Entah lah dia masuk apa. Maybe dia masuk yg mcm..ermm.. oh yg mcm PLKN tu tapi yg ni Korea punya style. Eh banyak pulak membebel. Kabo nak cari gambar. Hehee... kejap lah ;D




Hai awak! Peace awak peace. Kita dah bebas :D


 
Awak, kita menyerah kita menyerah. Kita bosan wak bosan! No dout T.T

Yooo comel tak Lee Wan tu? Yg mana? Yg mana? Huk aloh. Hok atas tu ar. Berat nanang lah. Ehhh ....-__-.... Hehehe Lee Wan! You are so cute. Lihatlah betapa comelnya dia buat "peace" tu. Oh tidakk comelnya. Yg aku cakap kenangan sudah berulang tu sebab bila aku tengok gambar dia yg aku jumpa dekat facebook tadi, secara automatiss aku teringat dengan drama yg dia berlakon. Tajuk dia Tree Of Heaven. Citer korea yg pertama dan terakhir yg aku tengok. Aku sanggup tak tido malam hanya disebabkan nak tengok citer tu. Tak tido satu malam tau T.T Dengan mata yg bengkak macam kena sengat. Huwaa sadiss betul. Nak tau sebab apa mata aku jadi bengkak mcm kena sengat? Sebab.. sebab.. drama tu sedih sampai nak pengsan. Sedih weh sedih! Tak tau nak kabo mcm mana yg penting memang sedih bila adik tiri dia tu kena tinggal dengan Lee Wan sebab adik tiri dia tu tak terima cinta Lee Wan. Bila jumpa balik dalam berapa tahun tu, Lee Wan dah jadi ahli kongsi gelap. Oh mak kau.. oh mak kau.. Babak sedih nak pengsan semakin membuak buak disitu. 

Alaaaaaa! Kalau korang nak tau sangat mcm mana citer dia, sila bukak youtube dan taip Tree Of Heaven. Sila tonton sampai habis. Kalau aku citer sekarang, sampai krismas tahun depan pun tak habis habis. Okay derr, aku nak tacink tacink ni sebab dah teringat kenangan menonton citer tu. Ishh, asal lah kau pergi post gambar Lee Wan? Kan aku dah teringat dengan kenangan citer tu yg menyayat hati. Huwaaaaaaaaa.. semakin senget kepalaku T___________T

Next
Blogger Dania nia said...

Sy tengok drama ni :D Sumpah sedih.

 

Post a Comment